Versatile Blogger Award – Μια υπέροχη έκπληξη

c0dbd6ea-9477-4658-9ef9-fbf71937a308

Κατ’ αρχάς, χρόνια πολλά σε όλους! Σήμερα με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη από μία «συνάδελφο» στην μπλογκόσφαιρα, η οποία με κάνει να συμμετάσχω σ’ ένα παιχνίδι που κάνει το γύρο του κόσμου εδώ και χρόνια, απ’ ό,τι φαίνεται.

Έφη μου, σ’ ευχαριστώ πολύ που με συμπεριλαμβάνεις στη λίστα με τα μπλογκ για το Versatile Blogger Award. Το δικό σου μπλογκ https://efisoul63.wordpress.com/ σίγουρα αξίζει πολλά awards, που λένε και στο χωριό μου!

Το βρίσκω διασκεδαστικό και είναι και μια τέλεια ευκαιρία να αναδείξουμε κάποια μπλογκ που μας αρέσουν ή που παρακολουθούμε στενότερα από άλλα. Σκέφτηκα λοιπόν  κι αποφάσισα να επιλέξω μη «επαγγελματικά» μπλογκ. Ακόμα και μ’ αυτό το διαχωρισμό ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα πολύ να αφήσω κάποια απ’ έξω. Όπως και να ‘χει, οι δικές μου προτάσεις για το Versatile Blogger Award, μια και απολαμβάνω να σας διαβάζω, είναι οι εξής (με τυχαία σειρά):

https://efisoul63.wordpress.com/ (όχι που θα τη γλίτωνες!)
https://ainafetst.wordpress.com/
https://kyriosli.blogspot.gr/
https://marinaslovelylife.wordpress.com/
https://byluis7.com/
https://perithorio.wordpress.com/
https://mariasfan.wordpress.com/
https://stondikomoukosmo.wordpress.com/page/2/
https://facerealityweb.wordpress.com/my-blog/
https://potepotetinkiriaki.wordpress.com/
https://pepore.com/
https://theactofcapturing.wordpress.com/
https://molyvikaixarti.com/
https://boufosblog.wordpress.com/
https://egokaitavivliamou.wordpress.com/

Οι κανόνες του παιχνιδιού:

If you are nominated, you’ve been awarded the Versatile Blogger award.

  •  Thank the person who gave you this award. That’s common courtesy.
  •  Include a link to their blog. That’s also common courtesy — if you can figure out how to do it.
  •  Next, select 15 blogs/bloggers that you’ve recently discovered or follow regularly. ( I would add, pick blogs or bloggers that are excellent!)
  •  Nominate those 15 bloggers for the Versatile Blogger Award — you might include a link to this site.
  •  Finally, tell the person who nominated you 7 things about yourself.

Οπότε τώρα μένει να βρω… 7 τραγούδια να σου πω, Έφη!

  1. Είμαι η Κατερίνα και είμαι (;) καλά.
  2. Κατάγομαι από το Ηράκλειο τση Κρήτης.
  3. Είμαι μεταφράστρια.
  4. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλε.
  5. Λατρεύω τη μουσική.
  6. Μου αρέσουν οι ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι.
  7. Μου αρέσει να μαθαίνω.

Αυτά!

Υ.Γ. Τώρα δηλαδή είμαι μπλόγκερ με τη βούλα; 🙂

43 σκέψεις σχετικά με το “Versatile Blogger Award – Μια υπέροχη έκπληξη

Add yours

  1. Είσαι μπλόγκερ με πολλές βούλες! Πουά 😂
    Πολύ ωραία αυτά τα 7 πραγματάκια που είπες. Μάθαμε μερικά πράγματα για ‘σένα. Για παράδειγμα εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι σε λένε Κατερίνα και σε έλεγα fakida 😂
    Περιμένω να δω και τα μπλογκ που πρότεινες γιατί όλο και κάποιο όνομα θα μου ξεφεύγει, δε μπορεί χαχα.
    Φιλάκια! 😘❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Τι να πω τώρα??????????????? Με συγκίνησεςςςςςςς πάρα πολυυυ με το να με προτείνεις!!!!!!!!!!!!!!Σε ευχαριστώ μέσα από τη ψυχή μου. ❤ ❤ ❤
    Ετοιμάζω και εγώ το κείμενο μου και μου ήρθαν κατι χαζες απορίες.
    Όποιος είναι nominated έχει κερδίσει ή θα γίνει διαγωνισμός??
    Όταν προτείνω εγω τα 15 μπλογκς το μόνο που χρειάζεται είναι να τα βάλο στο κείμενο μου και να το δημοσιέυσω ή πρέπει να μπω και αλλού να κάνω κάποιες άλλες διαδικασίες???
    Πρέπει να κατεβάσουμε από κάπου το σήμα (αυτό που έχεις και εσύ στο κείμενο σου που γράφει Versatile Blogger Award))????
    Εψαξα στο google αλλά δε βρήκα ακρη…
    Σε ευχαριστωωωω και πάλυυυ για τη τιμή. ❤ ❤ ❤
    Συγνώμη για τη φλυαρία μου… Σε φιλώ ❤ ❤ ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα! Χαίρομαι με τον ενθουσιασμό σου! Το έκανα με χαρά! Απ’ ό,τι αντιλαμβάνομαι είναι συμβολικό. Αν σε προτείνουν, είσαι ήδη νικητής! 😉 Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο. Αν γκουγκλάρεις το όνομα του διαγωνισμού, θα βρεις πληροφορίες και εικόνες. Ελπίζω να σε κάλυψα! Τα φιλιά μου!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Ε θα γίνω κουραστική να σου πω ακόμα μια φορά ευχαριστώ γιατί σημαινει πολλά για μένα. Ειμαι καινούργια στη μπλογκόσφαιρα και σίγουρα μου αναπτερώνει το ηθικό να με προτείνει μια μπλόγκερ που το μπλόγκ της είναι από τα αγαπημένα μου. Οπότε χίλια ευχαριστώ. ΣΕ φιλώ ❤ ❤ ❤

        Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Νομίζω ότι blogger με τη βούλα, ήσουν από τη πρώτη στιγμή που δημιούργησες το πρώτο σου post. Απλά, τώρα είσαι μια βραβευμένη blogger.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ που με συμπεριέλαβες στη λίστα σου. Χαίρομαι πολύ που «γνωριστήκαμε» μέσα από τα blogs και εύχομαι κάποια στιγμή να γνωριστούμε κι από κοντά. Χαίρομαι επίσης, που αυτό το βραβείο στάθηκε αφορμή να σε γνωρίσω λίγο καλύτερα. Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλα. Σου αξίζουν άλλωστε.
    Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Το κυριότερο είναι η επικοινωνία, Μαρίνα μου. Κι είναι όμορφο ακόμα και σ’ αυτά τα μέσα να προβάλλεται η γενναιοδωρία – τούτο το παιχνιδάκι μου αρέσει ακριβώς γι’ αυτό.
      Ωραία θα ήταν να μπορούσαμε να βρεθούμε κι από κοντά. Για μας είναι πιο εύκολο χωροταξικά, αλλά υπάρχουν φίλοι από τη μια άκρη της χώρας μας ως την άλλη. Τι καλά που θα ήταν να μπορούσαμε να βρεθούμε όλοι παρέα για ένα «ασμπέτε», που έλεγε και η Γιουλάκη! χαχαχα
      Την καλημέρα μου!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Κατερίνα!!! Εύχομαι πολλές πολλές αναρτήσεις τέτοιες από τέτοιους ανθρώπους που έχουν όμορφες ψυχές, που ψάχνουν, που μοιράζονται, που προβληματίζονται για το καλύτερο!!

    Χαίρομαι που όλο αυτό γίνεται αιτία να γνωρίζουμε κι άλλους ανθρώπους όμορφους γιατί στο χάος του Κυβερνοχώρου είναι πολλά και τα άσχημα που συναντούμε καθημερινά!!

    Ευτυχώς είναι πολλοί και οι «καλοί» και χαίρομαι που συναντιούνται τα μονοπάτια μας!!!

    Όμορφη μέρα σε σένα και στους φίλους που μας πρότεινες!!

    Όχι ότι και οι υπόλοιποι δεν είναι καλοί απλά με κάποιους έχουμε μοιραστεί ίσως περισσότερα !!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Καλησπέρα Καλώς σε βρήκα. Σε γνώρισα μέσα από το παιχνίδι αυτό που έπαιξε η Μαρίνα μας. Ωραίο το μπλογκ σου και όσα γράφεις μ’αρέσουν.
    Σε ακολουθώ και θα σε επισκέπτομαι
    Το δικό μου μπλογκ είναι https://atenizodas.blogspot.gr/

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Να χαίρεσαι το βραβείο σου Κατερίνα μου και ευχαριστώ για τη σκυτάλη- βραβείο, με τιμάς ιδιαίτερα! 😀
    Τι καλά για τους νέους bloggers αυτά τα βραβεία, γιατί είναι και αυτός ένας τρόπος να συστηθείς στη μπλογκόσφαιρα. Καιρό είχαν να κυκλοφορήσουν, παλιά δεν σταματούσε με τίποτα αυτό το παιχνιδάκι και υπάρχουν πολλών ειδών! 😛
    Αποφάσισα να απαντήσω με αυτό:
    https://ainafetst.wordpress.com/2013/03/09/apprendre/

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Από το 2013 στα μπλογκοβραβεία! Ο παλιός είναι αλλιώς, ε μαγισσούλα μου; χαχαχα Σ’ ευχαριστώ πολύ για την παρέα και τα σχόλιά σου, αλλά και για τα όμορφα πράγματα που διάβασα ακόμα μια φορά στο μπλογκ σου! Καλή σου νύχτα! ❤

      Μου αρέσει!

  7. Πανικός!
    Πανικός στη χώρα του κυρίου Λι! Προτού σας περιγράψουμε, όμως, να μεταφέρουμε τη χαρά του για τη Φακίδα που πορεύεται στα μπλογκομονοπάτια παρασημοφορούσα πλέον και με δίκαιο καμάρι για τους δρόμους που αυτά ανοίγουν. Κι όπως έλεγε, λέει,ο Μικρός Πρίγκιπας, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στους ανθρώπους..

    Όσο για τον πανικό του ήρωά μας, τον καημένο, συμπαθάτε τον, άμαθος, κρυψίνους και άτσαλος, τι ήταν αυτό που του ήρθε με το γενναιόδωρο βραβείο της φίλης του της Κατερίνας; Πώς θα κρύψει το κοκκίνισμά του; Πώς θα συνδυάσει τη συστολή με την ευγένεια, ώστε να απαντήσει στις προκλήσεις αυτού του βραβείου; Πω, πωωω, δυσκολίες που έχουν οι διακρίσεις!

    Ας αναλάβω, ως βιογράφος του, κάπως να τα μπαλώσω και να τον καλύψω, τον έρμο. Έχεις δίκιο, καλή μου Φακίδα, γράφοντας πιο πάνω σε ένα σχόλιο πως το κυριότερο είναι η επικοινωνία. Και ο Λι, εκεί που ορίζει το μπλογκ του, στη συνάντηση αναφέρεται, στην ανταλλαγή, γι’ αυτό έχει αφήσει ανοιχτή την μπαλκονόπορτα και ψήνει καφεδάκια.. Θυμίζω ότι στη Σονάτα του Σεληνόφωτος του Ρίτσου, η Γυναίκα που μονολογεί μέσα από τη μοναξιά της μας πληροφορεί ότι τα απογέματα, ενώ είναι μόνη, κάνει πάντα δύο καφέδες..Η χαρά λοιπόν, δεν είναι τόσο από την ανθρώπινη ματαιοδοξία «Με διάλεξε η Φακίδα, με διάλεξε η Φακίδα!», όσο από την αίσθηση ότι κάποιες σκέψεις μας, κάποια συναισθήματά μας, τα μοιραζόμαστε με ανθρώπους που σε ένα κοινό πεδίο επικοινωνούμε ζεστά, αληθινά και ανθρώπινα.
    Είναι σίγουρο ότι ο Λι χαίρεται πολύ γι’ αυτή τη συμπόρευση. Τη δε εκτίμησή του σε σένα, νομίζω (τολμάει ήδη να) την εκφράζει κι ο ίδιος.
    Πάντα ν’ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε, λοιπόν, κατά Σαββόπουλο. Πολλά φιλιά.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τόσο ο κύριος Λι όσο και ο βιογράφος του ξέρουν πολύ καλά να μας θέτουν προβληματισμούς και να μας χαρίζουν χαμόγελα! Αυτό είναι πασιφανές και στο παραπάνω σχόλιο. Ας μην πανικοβάλλεται όμως ο κύριος Λι. Ας συνεχίσει απλώς να κάνει αυτό που πολύ καλά ξέρει. Κι εγώ δεν θα κοκκινίσω από τα σχόλια, αλλά σας ευχαριστώ και τους δυο.
      Τα λέμε σε μονοπάτια, μπαλκόνια, αυλές, ταράτσες, σαλόνια κι όπου αλλού… μπλογκάρουμε! Πολλά φιλιά, Διονύση!

      Μου αρέσει!

  8. Καλησπέρα σου Κατερίνα….! Χρόνια σου Πολλά.
    Από την Κρήτη λοιπόν, ταιριάζουμε στην καταγωγή εκ πατρός 🙂
    Να λοιπόν που αυτό το όμορφο δρώμενο ανοίγει αγκαλιές και μας φέρνει κοντά τον έναν στον άλλον. Επίσης να που ενώνει και σπιτικά από διαφορετικές πλατφόρμες.
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που είμαι εδώ. Ευκαιρία να συνοδοιπορούμε λοιπόν.
    Να σου ευχηθώ πάντα τα καλύτερα.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλησπέρα, Γιάννη! Ναι, αυτό το παιχνίδι τελικά αποδείχτηκε παιχνίδι επικοινωνίας. Κάποιοι ίσως να το βλέπουν παιδαριώδες, αλλά έχει πολλά καλά. Αυτά κρατάμε λοιπόν. Καλή συνέχεια και σ’ εσένα!

      Μου αρέσει!

  9. Καταρχήν είσαι Κρητικιά! Γουάουυυ (αν και να ξέρεις συνήθως αποφεύγω να συναναστρέφομαι με νησιώτισες γιατί είναι τρόπον τίνα επικίνδυνες…χαχαχα). Ας αφήσω τα καφριλίκια για αρχή και ας σου πω πως χάρηκα ιδιαιτερα που πέτυχα το blog σου γιατί δείχνει ζεστό δομημένο με μεράκι.
    Ελπίζω να τα λέμε Κατερίνα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλώς όρισες, Μάνια! Πολλά μέλη του Pathdfinder άλλαξαν αναγκαστικά σπιτικό. Η σκέψη μου για κάποιο λόγο πήγε στους πρόσφυγες… 😦
      Όπως και να έχει, θα χαρώ πολύ να σε διαβάζω και να τα λεμε! Πολλά φιλιά στον απόδημο ελληνισμό! ❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

  10. Εντελώς ντροπιασμένη, έμαθα τυχαία ότι με τίμησες με το μπλογκ-ο-βραβείο!
    Συγκεκριμένα, μια που δεν έχω περάσει καθόλου από τη «γειτονιά» τις τελευταίες μέρες (μόλις σήμερα μπήκα και στο δικό μου ιστολόγιο να… ξεστολίσω τα πασχαλινά!), έκανα μια βόλτα από της Μαρίνας που… ερωτεύεται τη ζωή, για τα συγχαρίκια!
    Καταρχάς, με συγκίνησες που, αν και καινούργιες «γνώριμες», με συμπεριέλαβες στη 15άδα!
    Εν συνεχεία, μια ταραχή την έχω, μια που κάποια ιστολόγια τα οποία έχω κατά νου, βλέπω πως έχουν ήδη παραλάβει το βραβείο!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Στρώνομαι να ετοιμάσω την παρουσίαση!
    Τα φιλιά μου κι ευχές για όμορφο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο! 💕

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Website Powered by WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Ανθολογία & Τέχνη-Anthology & Art-Anthologie & Art

Τα έργα μου: Συγγραφή και τέχνη (Personal writing & art / Mes œuvres: L'écriture et l'art

Discover WordPress

A daily selection of the best content published on WordPress, collected for you by humans who love to read.

Eat Dessert First Greece

Πολιτισμικά, ταξιδιωτικά, κοινωνικά, ιστορικά, γαστρονομικά και γλυκά θέματα σε μία αλλιώτικη ιστοσελίδα!

The Storyteller

“Inside each of us is a natural-born storyteller, waiting to be released.” (Robin Moore)

GammaVita

περιπλανήσεις του μυαλού... με χαρτί και με μολύβι

makestorytelling.com

Αν η τρέλα μπορούσε να σταθεροποιηθεί σε ένα δικό της όριο τότε αυτόματα θα έχανε τη μαγεία της. Κάπως έτσι δεν ξεκινάνε τα ταξίδια; Μέσα σε δόσεις τρέλας που σκιαγραφείται η μαγεία σε κάθε διαδρομή. Σε εκείνο το σακίδιο που κουβαλάμε στην πλάτη θα ήταν προτιμότερο αν το γεμίζαμε αναμνήσεις, όμορφες ιστορίες που κάτι έχουν να μας διδάξουν, όμορφες συγγραφικές εικόνες που θα μας δείχνουν στο τέλος το δικό μας μονοπάτι. Εκείνο που προτιμώ να μοιραστώ μαζί σας μέσα από τα δικά μου μάτια και που με τον τρόπο του θα έχει πάντοτε κάτι να μας πει...

Myyst's Blog

λέξεις

Kone, Krusos, Kronos

A personal forum to express ideas, experiences, stories, etc.

Los Innuendos

Qui Tacet Consentit

Το (παλιό) παλτό!

Φορεμένο, έμπειρο, συναρπαστικό!

worldtraveller70

ΑΚΑΝΘΟΧΟΙΡΟΣ ii

Λόγος Παράταιρος

«Παράταιρος ο λόγος ο δυνατός/ μέσα σε μια πολιτεία που σωπαίνει» (Γ. Ρίτσος)

No Sense Words - Λέξεις Φυγόκεντρες

Λέξεις... Οι δικές μου λέξεις έχουν χάσει την βαρύκεντρο δύναμή τους... πάλλονται, διασκορπίζονται, χωρίς ουσία χωρίς χρώμα, αλλάζουν με τον καιρό, με τη στιγμή παίρνουν μια ιδιαίτερη μορφή, χωρίς διάρκεια...Είναι λέξεις φυγόκεντρες...

Blueberry Mints

Discover the good things in life

SideliK_2

Πεζά, ποιήματα, σκέψεις και παραληρήματα!

fstat.net

Not a system call. Just a blog

σακιδιο

Just another WordPress.com weblog